Ciao a tutti! Come state? Oggi abbiamo un argomento importantissimo.
Що важливіше: здібності чи навчання?
Існує науковий напрямок, який стверджує, що 4/5 інтелекту людини успадковується. Теоретики цієї школи розробили тести ай-кью. Якщо після проходження тесту результат поганий, доступ в цілий ряд фірм та учбових закладів закритий. Також є спеціальні тести на виявлення здібностей до хоча б однієї мови.
Природні здібності надають велику перевагу у вивчанні та засвоєнні мови. Англійський поліглот Дж. Боурінг міг спілкуватися на 100 мовах, та ще на 100 читав. Вважається що це успадковані гени. А які ж саме природні здібності допомагають засвоєнню мови?
Візьмемо хоча б здібність запам'ятовувати. Механічна пам'ять зберігає великі обсяги інформації, але не завжди встигає вихопити головну суть, не концентрує увагу.
Такі ж результати і при наявності зорових та слухових виняткових здібностей. Вони допомагають, але не є основним фактором. Спеціальні дослідження, анкетування, підтвердили, що люди, які мають прекрасну механічну пам'ять знають не більше 1-2 мови, та що найцікавіше- рідною мовою не сповна розуміють зміст . Тому серед відомих поліглотів мало тих, що займалися ще іншою діяльністю.
Звернувшись до педагогіки, робимо висновки!
Існують вікові періоди, найбільш сприятливі для вивчення мови.
До 5-6 років дитина засвоює ази мови. Для цього розроблено більш 1200 навчальних планів. Згідно ним діти вивчають 2-3 іноземні мови.
Підлітковий період 12-15 років, починаючи вивчення мови, є всі шанси обігнати навіть того, хто починав навчання раніше.
Далі вікові категорії 25-30; та 45-48. Для старшого віку мотивація компенсує недостатню сприятливість.
Тому для початку занять підходить будь-який час. Здібності, які сформовано у кожного рідною мовою, сприяють вивченню іноземної мови. Кожна людина може оволодіти будь якою іноземною мовою за наявності бажання
.
.
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар